bc_bg02

nutizie

Chì ghjè a diffarenza trà EMS è RF

Chì ghjè a diffarenza trà EMS è RF

Cosa hè EMS 

EMS significa Electrical Muscle Stimulation. I musculi stimulati da Ems sò più adattati per a pelle. Aduprate u currente EMS unicu per fà i musculi si movenu duie volte, fate a pelle piena di elasticità; Stimulate u tissutu subcutaneous per attivà e cellule è a cuntrazione di collagene è a recombinazione, è pruduce. novu collagene, rende i musculi più forti è più energici; Migliurà e linee fini è e rughe di a superficia di a pelle, restaurà a pelle giovane, liscia, morbida, tenera è bianca.

Cosa hè RF

Radio Frequency, l'abbreviazione di Radio Frequency, hè un tipu d'onda elettromagnetica cù una variazione AC d'alta Frequenza.A Frequenza di oscillazione varieghja da 300KHz à 300GHz.

Frequenza Rf hè assai altu, polarità scambiu viloci, tissutu umanu hè un cunduttore elettricu, quanduRF l'electricità scorri à traversu u corpu umanu attraversu l'urganizazione, l'urganizazione di a resistenza d'onda di freccia radio, rende l'urganizazione (dermis) carica ioni o molécule di l'oscillazione rapidamente, oscillazione per l'effetti termali nantu à u tissutu di destinazione - calore dermis fibra di collagene à degenerazione, distruttu trè struttura elicoidale di fibre di collagene, Stimula u mecanismu di guariscenza in u corpu, permettendu i fibroblastisà secrete novi quantità di collagen.Long-terme usu aumenta a quantità tutali di collagen in dermis à ottene effettu wrinkling è firming.

Chì ghjè a diffarenza trà EMS è RF-new

Prima di capisce u strumentu RF, hè impurtante capisce perchè avemu bisognu di u strumentu RF è ciò chìhè upuntichìci pò aiutà à risolve?

A causa di l'anziane di a pelle principia cù a struttura di tissuti di a pelle, chì hè divisa in trè strati da l'esternu à l'internu: epidermis, dermis è tissutu subcutaneous.

U stratu di cuticule hè di circa 0,07 ~ 1,2 nm.Ancu si sona assai magre, hè divisu in cinque strati.A cuticule resizes friction è impedisce l'esosmosi di i fluidi di u corpu è l'invasione di sustanzi chimichi. A capa trasparente, cunnisciuta ancu com'è a zona di barriera, pò impedisce l'infiltrazione di l'umidità chimica. A capa granulare rifratta a luce di u sole. A capa spinosa hè rispunsevule per u trasportu. nutrienti à l'epidermisa. A capa basale hè a fonte evolutiva di e cellule in a capa di l'epidermisa.I celi in questa capa si dividenu continuamente, è si movenu gradualmente in l'altura, keratinize è trasfurmate, furmendu altre cellule in a capa di l'epidermisa, è infine keratinize è exfoliate.

U stratu di dermis hè 0.8nm grossu è 95% di questu hè cumpostu di fibri di collagene, fibri reticulari è fibri elastici.Sò disposti densamente è irregularmente, intrecciati cum'è una reta, è sò strettamente ligati à a pienezza è l'elasticità di a pelle.Ma cù l'età, a sintesi di u collagene diventerà più lenta, è fattori cum'è l'invechjamentu di a foto esterna, a contaminazione di l'aria accelerà u dannu di e cellule dermali, a reta di l'elasticità di a pelle indebolita, è infine l'atrofia di l'elastina s'ingrossa, risultatu in grossi pori di a pelle, perdita di elasticità, caduta di e lunghe rughe. , etc.

Conclusioni:

U tessulu subcutaneous, cunnisciutu com'è a strata adipose, si riduce lentamente cù l'età è si move in discendenza sottu a gravità cù a fascia di supportu è i ligamenti, facendu a faccia per colapsà. Hè per quessa chì a nostra pelle hè sagging!


Tempu di Postu: Dec-27-2021