bc_bg02

nutizie

À propositu di fascia gun

À propositu di Fascia Gun

Q 1: Chì hè l'origine di a pistola fascia?

Fascia Gun (abbreviazione di Fascia relaxation massage Gun) hè per a terapia d'impulsu à alta frequenza per a rilassazione di fascia.

Le pistolet fascia était à l'origine dérivé de l'onde de choc médicale.L'onda di scossa hè una onda sonora meccanica chì riunisce l'energia è genera energia per via di vibrazioni è movimenti à alta velocità, chì porta à una compressione estrema di u mediu.Serà pruvucatu un cambiamentu di saltu in e proprietà fisiche di u mediu, cum'è a pressione, a temperatura è a densità

Q 2: Chì ghjè u principiu di trattamentu di a pistola fascia?

Dopu à u fitness o l'eserciziu, u nervu simpaticu hè eccessivamente eccitatu, facennu chì u musculu hè troppu tensu à u tempu staticu, risultatu in l'adesione fasciale, chì affetta a ricuperazione di a crescita. reazzioni: musculi rigidi, stretti, a temperatura di a pelle locale hè bassa, umida; Tissu musculu lax, decadenza inelastica o elastica, depressione; Ci sò grumi irregulari o cordone di tissutu duru sottu a pelle, musculatura prufonda, è trà e cuciture di l'ossu.

Questu hè u modu di u corpu di prutege i musculi è impediscenu di ricuperà, in particulare i musculi profondi chì sò difficiuli di ghjunghje per l'assi di scuma o l'assi di scuma vibrante.

Q 3: Chì sò e funzioni biologiche di a pistola fascia? Chì sò l'indicazioni per a pistola fascia?

1) Penetrate a pelle in u tessulu prufondu per un trattamentu più approfonditu.2) Rilasciate u tissue adesivo.3) Lisi di tissutu d'alta densità.4) Promuove a circulazione di sangue è formate novi capillaries.5) Suppress inflammation.6) Pain hè inhibitu da inibisce a trasmissione di u signale di u dulore è a liberazione media.7) Dannu u tissutu danatu è stimulà u corpu per riparà stessu.

Q 4: Chì ùn pò esse usatu cù fascia gun?Contraindications di u trattamentu di u corpu fora?

Pazienti cun disordine di coagulazione o sottumessi à trattamentu anticoagulanti pazienti cù malatie di u sistema circulatorio in u stadiu di attaccu pazienti cù rottura di tendini è fascia è ferite severi pazienti cù trombosi difettu di l'osse lucale più grande di 1cm perdite di fluidu articular tumori lucali donne incinte epifisi debulezza locale è intolleranza à u dolore i pazienti cun severu disfunzione cognitiva è malatie mentale


Tempu di Postu: Dec-27-2021