bc_bg02

nutizie

2022 A Cerimonia di Chiusura di l'Olimpiadi Invernali di Pechino

A notte di u 20 di ferraghju, u "Nidu d'uccelli" era destinatu à esse un mare di gioia.

Atleti di tuttu u mondu è di tuttu u mondu si sò riuniti una volta di più per gode di a cerimonia di chiusura di i Ghjochi Olimpichi d'Invernu, a cerimonia di chiusura di i Ghjochi Olimpichi d'Invernu.

Inseme porteremu l'Olimpiadi Invernali di Pechino à una cunclusione riescita.

novu (3)

Mi piacerebbe sparte cun voi ci sò cinque mumenti memorabili in l'Olimpiadi Invernali 2022 in Pechino.

2,23 (3)

Pechino 2022 Ghjochi Olimpichi Invernali freestyle ski freestyle big jump finale di e donne, pocu più di un annu di furmazione, Gu Ailing di Cina in l'ultimu saltu per a prima volta in a difficultà super alta di 1620, hà ottenutu un puntuatu altu di 94,50, cù un puntuatu tutale di 188,25 punti per vince a medaglia d'oru, fendu a storia.A Francia Tess Ledeuxl hà guadagnatu a medaglia d'argentu cù 187,50 punti, è a Svizzera Mathilde Germaud hà vintu a medaglia di bronzu cù 182,50 punti.

2,23 (2)

left body turn 1620 degrees safety grab plate "quantu hè difficiule sta azzione? Hè l'attuale "tettu" di u big jump di e donne. Ciò chì hè più surprisante hè chì Gu Ailing ùn hà mai toccu stu muvimentu in cuncorsi ufficiali prima.

2,U Giapponese Yuzuru Hanyu hè ghjuntu 21u in a cumpetizione di pattinaggio gratuitu di u patinage masculinu in u patinage artisticu.

A prima azzione di l'apertura era u saltu di quattru settimane di Axel (4A), ma hè cascatu quandu ùn hà micca cuntrullatu u so centru di gravità è sbarcò.

novu

'4A nimu ùn hà mai successu nimu ùn sà cumu avè successu qualchì volta Pensu ancu chì nimu pò esse successu'

Cum'è unu di i salti più difficiuli in u patinage di figura.Nisun atleta ùn hà mai fattu in una cumpetizione ufficiale prima, ma hà sceltu di pruvà à sfida.Un successu o fallimentu ùn definisce micca a grandezza, sfondà i so limiti è cullà e muntagne più alte hè u veru incantu di u sport cumpetitivu!

3,

2,23 (5)

Quandu l'Olimpiadi Invernali scontranu l'annu novu cinese, Matt Weston, un snowmobile di 24 anni d'acciaio da u Regnu Unitu, hà pigliatu l'uppurtunità di participà à una cultura tradiziunale cinese.u 3 di ferraghju, hà spartutu un coppiu di l'annu novu cinese scrittu cù una spazzola nantu à a so piattaforma suciale, è hà dumandatu à i netizens per indovinà ciò chì era scrittu.a foto hè stata liberata è hà generatu assai buzz è centinaie di piace.

4.

2,23 (6)

L'Ucraina Oleksandr Abramenko hà guadagnatu a medaglia d'argentu è u membru di u Cumitatu Olimpicu Russu Ilya Burov hà guadagnatu a medaglia di bronzu.

Questa maghjina quì sopra hè u mumentu chì Ilya Burov hà sbulicatu è abbracciò strettu à Abramenko mentre spartevanu a so gioia dopu à l'annunziu di a classificazione finale.

5.

novu (2)

Hè a legenda tedesca di pattinaggio di velocità "Grandma Skater" Claudia Pechstein, chì hà vintu cinque medaglie d'oru, battu record mundiali è compie 50 anni per l'ottava volta à l'Olimpiadi d'inguernu.Ancu s'ellu hà finitu in l'ultimu postu in a corsa di 3000 m di pattinaggio di velocità, era sempre assai felice "Aghju pattinatu nantu à a linea d'arrivu cù un sorrisu in faccia".Cum'è Pechstein hà dettu: "I mo gammi sò vechji, ma u mo core hè sempre ghjovanu".Salutemu u veteranu chì persevera è ferma à u so sognu.

2,23 (8)

Bai Chang (Hundredcare) spera chì a carriera di tutti sia un grande successu cum'è l'Olimpiadi Invernali di Pechino, "Un mondu, una famiglia": L'Olimpiadi d'Invernu di Pechino si stende à a fine cù una cerimonia stupenda.


Tempu di Postu: Feb-23-2022